itulau_fanua

tala fou

Ua ou tausia ni tamaiti se toʻalua, o le tele o meaʻai laulau faʻaopoopo i le fale, e leai se mea e tuʻu ai, aemaise lava i nai tausaga talu ai, faʻatau le tele o meaʻai silikoni mo tamaiti, o loʻo ia te aʻu se manatu lelei pe faʻafefea ona faʻamasino le lelei o le silicone. mea'ai laulau, auala e fa'amama ma tausia ai mea'ai laulau.

I le tautala i ai, silicone tableware na o le aliaʻe mai i nei tausaga, ae le o toe umi, tina ma tama faatau ipu taumafataga o le afiafi o loo filifilia silicone, ona o lenei mea silicone, aemaise lava talafeagai mo tamaiti e fai tableware.

12 (1)

Pe a faatusatusa i sima, palasitika, laulau uamea stainless, ipu laulau silicone e le oona ma le tofo, maualuga le vevela tetee, 240 ° sterilization o le a le deform, ae faapea foi maualalo le vevela tetee, -40 ° aisa o le a le faamaaaina, ae e tetee foi i le pau, e le fefe le tamaititi e uu ma le le mautonu pe fiafia e pa'u i le ipu, e leai foi se leo, o le a le tele le afi a le tina ......

E le gata i lea, e aoga lelei i le vevela o meaʻai, pe malulu pe vevela, pe a uma ona tuʻuina i totonu e mafai ona faʻaitiitia ai le suiga o le vevela, aʻo poloka le faʻafefe o le vevela, aua le tuʻuina le pepe e mu.

12 (2)

I le taimi muamua, na faʻaaogaina e tagata uma meaʻai, e iai a latou lava faʻalavelave, e pei o le sima faigofie e pa'ū, palasitika e le maualuga le vevela, ma le eseesega o le vevela, o le faʻaaogaina o se taimi umi e faigofie ona liu samasama, uamea stainless e maseesee tele, ma e le mafai ona utaina. fa'atasi ai ma electrolytes malolosi, faigofie ona ele ......

Ma silicone tableware e mafai ona masani ona faia ipu suction, i luga o le laulau e mafai ona tuu i luga, e puipuia ai tamaiti mai le tuʻituʻi i luga o meaʻai, o lenei vaega ua puʻeina loto o le tele o tina ma tama.

12 (3)

A maeʻa le faʻatauina o meaʻai silikoni, o le taimi muamua aʻo leʻi faʻaaogaina, e sili ona fufulu ile vai, aua o oloa siliki ma sina eletise eletise, o lea i le faagasologa o felauaiga, atonu e ufiufi i le tele o le pefu, e mafai ona e faʻaogaina se fa'amago ipu fuga ipu po'o solo solo ipu e faamama, fufulu mago ma tuu i totonu o se nofoaga ventilated e mago, ufiufi, e puipuia ai le toe adsorbed pefu particles i le ea.

I le ala, e masani ona matou fufulu ipu e tatau ona mago pe mago ipu aʻo leʻi tuʻuina i totonu o le kapoti, aua afai e te tuʻu vai, o le a ola microorganisms i totonu.O mea'ai laulau fa'aopoopo a pepe e sili ona lelei e fa'atau pe a e fesili pe i ai se ufiufi pefu, aua o le adsorption o le pefu o se vaega o mea'ai uma silicone, o lea e matua mana'omia ai le fa'atauina o se ufiufi.

A maeʻa le taumafataga masani, o le fufuluina o ipu e matua faigofie lava, aua o meaʻai silikoni e le faʻafefe ai le suauʻu, o lea na fufulu ese ai se pisia suauu faigofie ma sina fufulu vai.

12 (4)

O nisi laulau silicone faʻaaogaina mo se taimi umi, o le a lagona se vaega o luga o le pipii, aua e ui lava o taimi taʻitasi e fufulu ipu vai fufulu vai e lelei, ae umi se taimi, ona o le molelaʻau silicone i le va o le avanoa natia i le suauu, e faigata ona fufulu ese.

Ma ua vaevaeina foi silicone i silicone masani ma meaai-grade silicone, sili silicone masani e masani ona faaaoga i isi oloa, e pei o alamanuia ma fanua faaeletonika, faaaogaina masani translucent silicone raw mea ma faiga masani vulcanization.

O mea mata o le silica gel o loʻo faʻaaogaina i le platinum silicone e matua manino lava, ma o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le platinum vulcanizing agent, o lea o le a leai se samasama ma le faʻaleagaina i le faʻaaogaina umi, ma o le saogalemu o le faatinoga e sili atu ona lauiloa, lelei ma le tofo, ma ola umi auaunaga ma faatinoga tulaga ese.

Ina ia taofia lenei mea mai le tupu, e masani ona ou tuʻuina le meaʻai silikoni i totonu o le vai ma le vailaʻau mo le 10-30 minute ona fufulu lea, ma ou faʻamaʻi faʻamaʻi i taimi uma, ma e faigofie ona faʻamaʻi e ala i le faʻafefe ma faʻafefe i totonu o se ulo.O nisi fale o lo'o i ai fagu fa'amalama e mafai ona fa'amama i le UV, ma e mafai ona tu'u i totonu ipu fa'asili mo le fa'ama'i.


Taimi meli: Mati-16-2022